Make my monday!

Två dagar försent kommer svaret på underbara Bjootis måndagsfråga.

Vilka tre skönhetsprodukter kommer vara viktigast för dig denna vinter?

1. Min Avene Hand Cream with Cold Cream, som är helt lovely handkräm. Den uppfyller alla krav; återfuktar like crazy, går in snabbt i huden, och dessutom luktar den gott. En bra handkräm måste jag ha, då jag alltid lyckas glömma mina vantar hemma kalla dagar..
2. Isadora Eye Shadow Palette Matte Chocolates, den mycket omskrivna och sminkbloggs-hypade ögonskuggepaletten från Isadora. 5 jättefina nude-färger som det går att göra mycket spännande saker med.
3. L'oreal Elvital Anti Breakage inpackning, som kommer i en knallgul burk (tror dock att det har kommit en ny förpackning nu, i tub). Jag har väldigt väldigt torrt och slitet hår pga lite för mycket blekning, plattångande osv, men en natt-kur med Anti Breakage gör håret mjukt och återfuktat, utan att tynga ner mitt lockiga hår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0