Make my Monday - 24 november

Åh jesus vilken dålig sminkblogg det här är. Jag tittar in en gång i veckan för att svara på Bjootis måndagsfråga, ungefär. Det ska bli ändring på det, jag lovar. Jag måste försöka komma igång.
Denna veckas fråga lyder:
Tycker du att man måste tona ned läpparna om man har en stark ögonsminkning och tvärtom?
Och mitt svar är nej. Jag vet att många tycker det blir för mycket med t.ex. både rött läppstift och sotade ögon, men jag tycker det kan bli jättefint. Det borde inte finnas några måsten inom smink, man får helt enkelt göra som man vill och som man tycker ser bra ut. Ingen annan ska få bestämma hur du ska se ut!

Kommentarer
Postat av: hana

MAN FÅR INTE GÖRA SOM MAN VILL

DET ÄR INTE OKEJ

MAN HAR INTE SOTADE ÖGON OCH RÖTT LÄPPSTIFT NEJ NEJ NEJENJENEEJ

2008-11-24 @ 20:07:56
URL: http://peggyo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0