Utkast: Ursäkta bloggpausen, ...

Ursäkta bloggpausen, det här är ju upprörande. Jag kan inte sköta en blogg på ett vettigt sätt, ibland kan jag sitta en hel dag och uppdatera hur många gånger som helst, och ibland skriver jag inte ett inlägg på en månad. Vi får väl se hur det här går.
I onsdags vann ju som bekant Barack Obama presidentvalet i USA. Dagen till ära klädde jag mig i svart, rött, vitt och blått. Även mitt ansikte fick bära dessa färger! Så nu tänkte jag bjuda på en liten bild.



Betänk nu att det här är den första bilden jag tagit där meningen är att man ska se mitt smink. Därför gick det förstås fruktansvärt dåligt. En annan anledning till att man ser väldigt lite är att det här var precis innan jag tvättade av mig sminket, alltså hade ögonskuggan börjat kladda och inget rött läppstift satt kvar heller. Attans!

Puder: IsaDora Velvet Touch compact powder
Rouge: ur en av H&Ms Hello Kitty-paletter, här har Makeupoholic-Jessan skrivit om paletten i fråga
Ögonskuggor: en väldigt väldigt gammal skugga från H&M som det inte står något namn eller nummer på (det är den blåa) och över den, uppemot ögonbrynet, ligger en vitskimrande Viva la Diva-skugga som helt enkelt heter 390 - White
Mascara: Max Factor Masterpiece
Läppstift (som ju knappt syns på bilden..): Sephora Kat von Ds Painted Love Lipstick i färgen Hellbent

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0