Ett litet tips såhär på kvällskvisten



Ojoj, jag är inte gjord för att vara uppe såhär sent på kvällarna. Just nu vill jag verkligen tvätta av mig sminket, smörja in mig med min favorit-bodylotion och krypa ner under täcket (och ja, jag vet att klockan är halv elva.. Jag är ingen kvällsmänniska, hehe). Men först vill jag verkligen tipsa er om det här, och ja, ni kan väl lista ut ungefär vad det rör sig om. De senaste 3 dagarna or so har jag sovit med plastpåsar på fötterna, plastpåsar med några matskedar olivolja i. Visst, det läcker lite på lakanen fast man sätter fast påsarna med tofsar, och det är ganska svårt att gå upp och kissa mitt i natten, men det är det värt. För när man vaknar på morgonen, tar av sig påsarna och torkar av sina kladdiga fötter så  blir man verkligen överraskad. Att mina fötter kan vara så fina! Jag håller för tillfället på att gå in ett par Dr Martens, vilket resulterar i ganska mycket skavsår och blåsor. Efter några nätter med denna kur ser mina fötter mycket mindre slitna ut, och mycket mer som.. vanliga fötter. And I love it. Nu ska jag sova. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0